Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest liderem na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat podłogowych oraz urządzeń higienicznych. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie działalności związanej z funkcjonowaniem magazynu.
- Dbanie o zapewnienie wysokiej wydajności pracy swojej i podległych pracowników.
- Nadzorowanie i organizowanie pracy podległych pracowników.
- Kontrolowanie stanów magazynowych i obiegu odzieży, mat, oraz pozostałych towarów w podległym magazynie, zapewnienie terminowych, płynnych, dostaw, wymian i napraw.
- Współpraca z kierownikami innych działów np. Produkcji, Działu Obsługi Klienta w celu ogólnej koordynacji pracy magazynu . Organizowanie procesu przygotowania produkcji.
- Nadzorowanie działań związanych z właściwym wykorzystaniem wyposażenia magazynu, terminowością przeglądów i sprawnym usuwaniem awarii.
- Analizowanie rzeczywistych i planowanych kosztów przygotowania produkcji. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i wydajności przy zachowaniu właściwego poziomu obsługi klienta.
- Udział w projektach dotyczących usprawniania procesu produkcji np. przygotowywanie instrukcji dotyczących przepisów i procedur obowiązujących w magazynie.
- Sporządzanie raportów o stanie prac, a w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie działań naprawczych.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w planowaniu i organizacji produkcji / magazynu,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- Rozumienie problemów związanych z produkcją, obsługą klienta, inwentaryzacją itp.,
- Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania magazynem,
- Znajomość metod zarządzania zapasami magazynowymi,
- Znajomość zasad zarządzania jakością,
- Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie,
- Umiejętność efektywnego analizowania i rozwiązywania problemów,
- Zdolności organizacyjne i przywódcze,
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej.
- Ciekawą, stabilną pracę w firmie będącej liderem europejskim w swojej branży,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny, dofinansowanie do karty sportowej,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- Pracę w kompetentnym i ambitnym zespole,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy