Grupa Groclin jest jednym z wiodących europejskich producentów wysokiej jakości komponentów elektrycznych i poszyć foteli samochodowych, a także wiązek elektrycznych i szaf sterowniczych dla klientów działających w przemyśle motoryzacyjnym, kolejowym, energetycznym, transportowym i telekomunikacyjnym. Groclin S.A. jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz właścicielem ośmiu zakładów produkcyjnych w Polsce, Niemczech i na Ukrainie. Grupa Groclin zatrudnia blisko 4.000 pracowników i generuje przychody ze sprzedaży w wysokości około 500 milionów PLN. Groclin Grupa powstała w wyniku połączenia potencjałów ekonomicznych, organizacyjnych, finansowych i rynkowych firm GROCLIN S.A. producenta wyposażenia i akcesoriów samochodowych oraz Kabel-Technik-Polska Spółka z o.o. specjalizującej się w produkcji i projektowaniu wiązek kablowych i szaf sterowniczych przemysłu pojazdów użytkowych (autobusów i samochodów ciężarowych), przemysłu kolejowego, samochodowego, maszynowego oraz energetyki wiatrowej.
Aktualnie w związku z intensywnym rozwojem firmy oraz pozyskaniem nowych kontraktów, w jednej z naszych trzech jednostek biznesowych (BU Controls– producent wiązek elektrycznych i szaf sterowniczych dla przemysłu kolejowego i energetycznego), poszukujemy kreatywnych i doświadczonych kandydatów na stanowiska:
- Koordynowanie przydzielonych projektów produkcyjnych we wszystkich fazach realizacji i rozwoju.
- Pełnienie roli pierwszego kontaktu z klientem i reprezentacja jego interesów w zakładzie produkcyjnym.
- Efektywne zarządzanie wszystkimi zasobami projektu, w tym także podległym zespołem multidyscyplinarnym (delegowanie i rozliczanie z powierzonych zadań, motywowanie).
- Odpowiedzialność za terminową i zgodną ze standardami jakościowymi realizację planu podległej jednostki produkcyjnej.
- Optymalizacja procesu produkcji i kosztów ogólnych jednostki produkcyjnej, stały monitoring procesu i podejmowanie działań korygujących.
- Planowanie budżetu jednostki produkcyjnej i odpowiedzialność za jego realizację.
- Zapewnienie realizacji wymagań klienta w zakresie terminowości, jakości , ilości i kosztów wyrobu.
- Reprezentacja jednostki produkcyjnej w trakcie oficjalnych wizyt i audytów zewnętrznych, prowadzenie prezentacji, telekonferencji z udziałem klientów.
- Raportowanie do Dyrektora zakładu.
- Doświadczenie we wdrażaniu nowych projektów w firmie produkcyjnej, mile widziane w branży kolejowej lub elektrotechnicznej.
- Umiejętność zarządzania zespołem i rozliczania wyznaczonych celów.
- Orientacja na wyniki i realizację wyznaczonych celów.
- Konsekwencja i skuteczność w działaniu.
- Odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Umiejętność komunikacji i negocjacji z ukierunkowaniem na klienta w środowisku B2B.
- Umiejętność swobodnej komunikacji biznesowej w języku angielskiego, mile widziana dodatkowa znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego.
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu zarządzania lub techniczne.
- Umiejętność pracy w systemach ERP (planowanie produkcji, zarządzanie projektem).
- Odpowiedzialną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy.
- Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z międzynarodowymi koncernami.
- Wsparcie w procesie relokacji.
Poznaj
Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.
Firma Kabel-Technik-Polska specjalizuje się w produkcji i projektowaniu wiązek kablowych i szaf sterowniczych. Jest dostawcą dla gałęzi przemysłu pojazdów użytkowych (autobusów i samochodów ciężarowych), przemysłu kolejowego, samochodowego, maszynowego oraz energetyki wiatrowej.