Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.
Kierownik Projektu to osoba, która odpowiada za pracę zespołów Obsługi Klienta oraz Sprzedaży. Dba o wysoki poziom kontaktu i usług świadczonych Klientom, a także pracuje nad tym, aby jakość oferowanych usług była cały czas poprawiana. W zakresie odpowiedzialności Kierownika jest zapewnienie pełnego wsparcia podległym pracownikom, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, optymalizacja procesów w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży, a także tworzenie i dostarczanie wyników analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu płynne prowadzenie projektu od początku do końca to również zadanie Kierownika Projektu.
Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
-
planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami contact center dla klientów firmy
-
odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i jakościowym
-
zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projektach oraz współpraca z działem HR w celu zapewnienia obsady niezbędnej do realizacji założeń
-
wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanych projektów
-
realizacja założeń budżetowych
-
tworzenie oraz rozliczanie systemów motywacyjnych dla konsultantów i liderów
-
stały kontakt z Klientem we wszystkich fazach współpracy
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów
-
zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
-
tworzenie i optymalizowanie procesów oraz standardów obsługi klienta
-
współpraca z Działem Contact Center przy ofertowaniu, w trakcie procesu negocjacyjnego jak również na etapie realizacji projektu
- doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów poparte referencjami oraz przygotowanym Case Study (do wglądu dla HR oraz dyrektora Operacyjnego w trakcie procesu rekrutacyjnego)
- minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center/Dział obsługi Klienta/ Dział Sprzedaży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 2 lata)
- mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej /FMCG
- wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres
- umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
- samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartości na zmiany
- dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz
- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- mile widziana znajomość języka obcego
- komunikatywność, pro aktywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia swoich kompetencji
- doskonałą atmosferę pracy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.