FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:
Kierownik Projektu
Miejsce pracy: Warszawa
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy
Zakres zadań:
- Bieżące wsparcie techniczne Kierowników Zakładów (instalacji przetwarzania odpadów)
- Analiza koncepcyjna rozwiązań technologicznych, budowlanych, instalacyjnych, ppoż.
- Przygotowywanie inwestycji w zakresie formalno-prawnym
- Przygotowywanie wycen robót budowlanych
- Opracowywanie dokumentacji przetargowych
- Nadzór nad realizacją inwestycji, w tym aspekty finansowe, kontroli jakości, BHP oraz środowiskowe,
- Bieżąca współpraca z organami administracji, organami kontrolnymi, projektantami, dostawcami, itp.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inż. środowiska, inż. przemysłowa, bezpieczeństwo pożarowe lub pokrewne)
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu, wykonawstwie lub doradztwie budowlanym lub przemysłowym, w tym co najmniej 2 lata przy realizacji projektów
- Mile widziane doświadczenie w branży gospodarki odpadami
- Praktyczna znajomość pakietu AutoCad
- Praktyczna znajomość prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów p.poż
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia i rzeczowej argumentacji
- Komunikatywność, uważność i dokładność
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę przy ciekawych projektach w międzynarodowej firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zajęcia sportowe)
- Współpracę ze zgranym zespołem profesjonalistów, ekspertów w swojej branży
- Profesjonalne narzędzia pracy