Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
Obszar Centrum Danych Asseco Data Systems oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania i utrzymywania usług IT opartych o bezpieczne zasoby Centrum Danych. Charakteryzuje nas wieloletnie doświadczenie, 3 całkowicie niezależne lokalizacje geograficzne oraz wysoki standard rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Uniwersalna i elastyczna infrastruktura Centrum Danych, zastosowane technologie oraz wysoko wykwalifikowana i doświadczona kadra pozwalają na świadczenie usług i realizację różnorodnych projektów teleinformatycznych, m.in. przetwarzanie danych w chmurze (cloud computing), backup i archiwizację danych w modelu SaaS, nowoczesne serwery dedykowane, dzierżawę infrastruktury IT oraz kolokację serwerów dopasowaną do indywidualnych wymagań klienta. Centrum Danych świadczy usługi na rzecz wielu instytucji publicznych oraz Powszechnego Centrum Certyfikacji posiadającego certyfikat WebTrustSM/TM, który jest uznawanym na całym świecie standardem w zakresie szeroko pojętego bezpieczeństwa informacji w Internecie.
- Prowadzenie procesów ofertowych, raportowanie wyników i prowadzenie statystyk dot. ofertowania
- Koordynacja procesów związanych z analizą potrzeb, projektowaniem oraz wdrażaniem usług IT
- Kompletacja dokumentów ofertowych, dbanie o jakość i spójność przygotowywanych ofert
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
- Koordynacja prac zespołu specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w analizie wymagań Klienta – identyfikacja i definiowanie wymagań biznesowych
- Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie telekomunikacji bądź IT)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Dobra organizacja pracy - umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie
- Zdolności analityczne oraz staranność w działaniu
- Inicjatywa, zaangażowanie oraz zdolności interpersonalne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
- Certyfikat PM (SCRUM, Prince lub równoważny)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
- Dużą swobodę w działaniu
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, fundusz kulturalny, nauka języka angielskiego, darmowa kawa i owoce)
- Wynagrodzenie podstawowe + premię