PBG oil and gas Sp. z o.o. łączy wiedzę i doświadczenie wypracowane przez blisko 20 - letnią działalność spółek z Grupy PBG.
Świadczy usługi w zakresie szerokiego spektrum instalacji, takich jak:
- obiekty i instalacje technologiczne związane z wydobyciem,
- przetwarzaniem i magazynowaniem ropy naftowej i gazu ziemnego,
- infrastruktury do magazynowania paliw, w tym baz paliwowych,
- kompletne instalacje tłoczni i turbin gazowych,
- stacje redukcyjne, węzły pomiarowe, rozdzielnie i mieszalnie gazu, LNG.
W związku z planowanymi kontraktami poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Zarządzanie projektem uwzględniając integrację pomiędzy wszystkimi obszarami.
- Zarządzanie komunikacją i relacjami z Klientem.
- Opracowanie i realizacja planu zarządzania projektem.
- Monitorowanie i zarządzanie harmonogramem, budżetem i ryzykiem projektu.
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych, opracowywanie I negocjowanie planów naprawczych z Zarządem.
- Zarządzanie zespołem realizacji projektu.
- Nadzór nad opracowaniem i realizacją planu zapewnienia jakości kontraktu.
- Raportowanie do Zarządu z naciskiem na problemy strategiczne.
- Przygotowywanie raportów zaawansowania projektu dla Klienta.
- Określenie wymagań i celów oraz zapewnienie ich realizacji.
- Zarządzanie bezpośrednimi zasobami projektu.
- Nadzór nad uzyskaniem niezbędnych pozwoleń.
- Zarządzanie podwykonawcami i poddostawcami.
- Komunikowanie statusu projektu interesariuszom.
- Nadzór nad dokumentacją projektu.
- Wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji Zintegrowanych Systemów Zarządzania,
- Miejsce pracy Wysogotowo k. Poznania
-
Wykształcenie Wyższe kierunkowe + specjalistyczne szkolenia lub studia podyplomowe.
-
Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi.
-
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami o zróżnicowanej strukturze i branżach w obszarze przemysłowym
-
Zadaniowość, ukierunkowanie na realizacje celów
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
-
Znajomość MS Project
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
Umiejętność zarządzania zespołem i wysokie umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność rozwiazywania problemów i podejmowania decyzji
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Przestrzeganie obowiązków pracownika wynikających z kodeksu pracy, regulaminu pracy i zarządzeń wewnętrznych firmy.
- Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń socjalnych;
- Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w dynamicznym i profesjonalnym zespole
- Atrakcyjne, dostosowane do umiejętności oraz osiągnięć warunki zatrudnienia
- Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia techniczne; prywatna opieka medyczna, multisport);
- Stabilne zatrudnienie oraz udział w największych projektach budowlanych związanych z branżą Oil&Gas;
- Zgrany oraz doświadczony zespół, który służy wiedzą i doświadczeniem;