WARSZAWA
- Czujesz się kimś wyjątkowym
- Dzielisz naszą pasję gościnności
- Nie ustajesz w swoim rozwoju
- Masz odwagę pójść dalej
- Czujesz w sobie ducha zdobywcy
- Jesteś innowacyjny
- Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne
JAK O CIEBIE ZADBAMY
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Oferujemy dynamiczną pracę, pełną wyzwań
- Współpraca na podstawie umowy zlecenia
- Ukończone wyższe studia (architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, elektryka),
- Doświadczenie: min 3 lata w kierowaniu i prowadzeniu inwestycji budowlanych
- Umiejętność kierowania zespołem oraz skutecznego egzekwowania od uczestników procesu inwestycyjnego realizacji zleconych w ramach inwestycji zadań,
- Samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność optymalizacji projektu na etapach koncepcji, projektu i przetargów
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego
- Znajomość pakietu MS Office,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Zaangażowanie i sumienność,
- Gotowość do podejmowania się realizacji ambitnych zadań i wyzwań przy wsparciu doświadczonych osób z naszego zespołu
Kierownik Projektu będzie miał za zadanie zarządzać modernizacją budynków hotelowych w następujących etapach:
- przygotowanie inwestycji ( decyzje administracyjne, ofertowanie, wybor wykonawcy, sporządzanie umów)
- weryfikowanie koncepcji, projektów
- organizacja i prowadzenie w imieniu Inwestora procesu przetargowego, ustalanie zakresu rzeczowo - finansowego oraz przygotowanie i redagowanie zamówień dot. realizacji inwestycji
- przygotowanie i koordynowanie harmonogramu Inwestycji,
- nadzór z ramienia inwestora nad realizacją inwestycji na każdym z jej etapów, aż do odbiorów końcowych i przekazaniu do użytkowania (kontrola harmonogramu, wykonania budżetu inwestycji, zgodności z zatwierdzonym projektem oraz standardami, jakości)
- koordynacja robót budowlano-montażowych z dostawami i montażem wyposażenia hotelowego
- prowadzenie dokumentacji inwestycji we wszystkich jego fazach, aż do archiwizacji
- raportowanie postępu inwestycji
- nadzoru prac remontowo – budowlanych, dostaw i montażu wyposażenia hotelowego oraz ich odbiorów,
- rozliczania inwestycji,
- archiwizacji dokumentacji inwestycji
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.