IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Zarządzanie projektami w zakresie funkcjonalności produktów, systemów, rozwiązań organizacyjnych w ramach Organizacji w celu dostarczenia rezultatów zgodnych ze specyfikacją (zgodnie z oczekiwaniami właścicieli biznesowych i sponsorów projektów), w określonym terminie i budżecie.
Cel biznesowy/IT: wykorzystanie i/lub dostosowanie środowiska IT dla dla realizacji rozwoju produktów i usług bądź modernizacji architektury IT.
Kierowanie zespołem projektowym poprzez identyfikację potrzeb w zakresie zasobów do realizacji projektu, pozyskanie osób do zespołu oraz motywowanie i koordynację pracy członków zespołu projektowego, jak również nadzór nad wykonaniem przydzielonych zadań.
Skala projektu (głównie projekty typu BaU):
Budżet do 1 mPLN;
Zespół: do 10 osób;
Liczba strumieni: do 3;
Liczba interesariuszy/domen: do 3.
Kierowanie, planowanie, monitorowanie projektu i jego harmonogramu od momentu rozpoczęcia do jego zakończenia.
Administracja dokumentacją i harmonogramem w projekcie.
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami.
- Odbyte szkolenia z zakresu zarządzania projektami Mile widziane potwierdzenie kwalifikacji w postaci certyfikatu z zakresu zarządzania projektami (PMP,IPMA Level C, PRINCE2 Practitioner, Agile Project Management Foundation lub równoważne).
- Mile widziana znajomość metodyk i procesów prowadzenia projektów OPL oraz procesów i regulacji związanych z realizacją projektów, znajomość narzędzi i rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu projektem realizowanym w OPL.
- Znajomość technik komunikacji biznesowej, umiejętności: rozwiązywania problemów, kierowania zespołem oraz współpracy w zespole, motywowania zespołu, wywierania wpływu, negocjacyjne, organizowania pracy swojej i innych.
- Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji, orientacja na cele, orientacja na klienta, orientacja na wynik, umiejętność delegowania zadań, asertywność, komunikatywność.