Jesteśmy nr 1 w rankingu Top Employer Polska – co to oznacza? Mniej więcej tyle, że trudno znaleźć lepszego pracodawcę na rynku. To też pewność, że praca z nami to nie tylko wykonywanie zadań – to wyjątkowa misja poprawiania jakości życia milionów Polaków poprzez rozwiązania telekomunikacyjne.
Standard
- Umowa o pracę
- Rekrutacje wewnętrzne
- Nowoczesne środowisko pracy
- Programy rozwojowe i systemy szkoleń
- inicjowanie i prowadzenie działań analitycznych, zwłaszcza na przecięciu danych klienckich i operacyjnych
- wskazywanie insightów klienckich – wspartych danymi sugestii działań w obszarze CX
- inicjowanie i prowadzenie złożonych działań badawczych, także w skali międzynarodowej
- zarządzanie relacją z agencją badawczą lub innymi dostawcami danych ( w tym odpowiedzialność za realizację budżetu)
- odpowiedzialność E2E za całościową relację z wewnętrznymi klientami (przedstawienie im propozycji badawczych/analitycznych, potwierdzenie zakresu planowanych działań, harmonogramu, budżetu na realizację badań i innych wskaźników projektowych)
- odpowiedzialność E2E za całościową realizację projektu badawczego / analitycznego
- analizowanie i przygotowanie wkładu ze wszystkich prowadzonych prac badawczych do finalnego raportu
- archiwizowanie wyników działań projektowych
do nas jeżeli
- posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w analizach ilościowych w badaniach lub BI
- masz doświadczenie w zarządzaniu projektami analitycznymi – i lubisz zajmować się danymi
- potrafisz łączyć dane z różnych źródeł (użytkowych, operacyjnych, deklaratywnych) i przeprowadzać ich wielowymiarową analizę; a wnioski umiesz zaprezentować w zrozumiały i przekonujący sposób
- posługujesz się sprawnie językiem angielskim (w mowie i w piśmie)
- dobrze znasz program typu SPSS, Excel w zakresie analizy danych
- posiadasz znajomość rynku telco
- mile widziane doświadczenie w obszarze Customer Experience
- mile widziane doświadczenie w realizowaniu badań jakościowych/ UX
- mile widziane doświadczenie jako PM/ Scrum master
dla Ciebie
- pracę w czołowej firmie branży telekomunikacyjnej w Polsce
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
- rozwój poprzez współpracę z doświadczonymi specjalistami
- dodatkowe benefity (szkolenia merytoryczne, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych, pracowniczy program emerytalny finansowany przez pracodawcę)
o szczegóły
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.