Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik Projektu - Backup

Kierownik Projektu - Backup

Arteria S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1828 dni temu

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.

W ramach rozwoju firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Projektu - Backup
Miejsce pracy: Warszawa

 

Kierownik Projektu to osoba, która odpowiada za pracę zespołów Sprzedaży oraz Obsługi Klienta. Dba o wysoki poziom kontaktu i usług świadczonych Klientom, a także pracuje nad tym, aby jakość oferowanych usług była cały czas poprawiana. W zakresie odpowiedzialności Kierownika jest zapewnienie pełnego wsparcia podległym pracownikom, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, optymalizacja procesów w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży, a także tworzenie i dostarczanie wyników analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Współpraca z innymi działami firmy mająca na celu płynne prowadzenie projektu od początku do końca to również zadanie Kierownika Projektu.

Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

 

Zakres obowiązków:
  • planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami call center/back office dla klientów firmy
  • odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i jakościowym
  • zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projektach oraz współpraca z działem HR w celu zapewnienia obsady niezbędnej do realizacji założeń
  • wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanych projektów
  • realizacja założeń budżetowych
  • tworzenie oraz rozliczanie systemów motywacyjnych dla konsultantów i liderów
  • stały kontakt z Klientem we wszystkich fazach współpracy
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
  • tworzenie i optymalizowanie procesów oraz standardów obsługi klienta
Wymagania:
  • doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów poparte referencjami oraz przygotowanym Case Study (do wglądu dla HR oraz dyrektora Operacyjnego w trakcie procesu rekrutacyjnego)
  • minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center/Dział obsługi Klienta/ Dział Sprzedaży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 2 lata)
  • mile widziane doświadczenie w branży tytoniowej
  • wysokie zdolności interpersonalne i odporność na stres
  • umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
  • samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartości na zmiany
  • dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • biegła znajomość języka angielskiego - C1
  • komunikatywność, pro aktywność, kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia swoich kompetencji
  • doskonałą atmosferę pracy
  • bardzo dogodną lokalizację biura 
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, 00- 193 przy ul. Stawki 2A , wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000226167 (dalej jako: „Spółka”).Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Pentragon Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_arteria@arteriasa.pl