Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Łódź
Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Mellon Poland Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
4076 dni temu


Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym. Dynamicznie zdobywamy rynki finansowe, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżową nagrodę European Business Awards 2009, w kategorii Atradius Growth Strategy of the Year Award.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Miejsce pracy: Łódź
ccss/08/2013

  • Planowanie i nadzorowanie projektów telemarketingowych,
  • Realizcja wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Monitoring pracy zespołów sprzedażowych,
  • Tworzenie raportów, analiz, zestawień,
  • Kontakty z klientem zlecającym kampanie.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Doświadczenie w projektach bankowych, telekomunikacyjnych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Odporność na stres i motywacja do pracy w strukturach Call Center,
  • Poczucie humoru, pozytywne nastawienie,
  • Znajomość języka angielskiego będzie niewątpliwym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie podstawowe i prowizyjne,
  • Pakiet socjalny,
  • Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...