Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym. Dynamicznie zdobywamy rynki finansowe, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżową nagrodę European Business Awards 2009, w kategorii Atradius Growth Strategy of the Year Award.
Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)
Miejsce pracy: Łódź
ccss/08/2013
- Planowanie i nadzorowanie projektów telemarketingowych,
- Realizcja wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
- Monitoring pracy zespołów sprzedażowych,
- Tworzenie raportów, analiz, zestawień,
- Kontakty z klientem zlecającym kampanie.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
- Doświadczenie w projektach bankowych, telekomunikacyjnych,
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- Umiejętność motywowania pracowników,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Odporność na stres i motywacja do pracy w strukturach Call Center,
- Poczucie humoru, pozytywne nastawienie,
- Znajomość języka angielskiego będzie niewątpliwym atutem.
- Umowę o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe i prowizyjne,
- Pakiet socjalny,
- Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju.