Kierownik Projektów - rozwój laboratoriów R&D (Zespół PMO) [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Koordynacja i nadzór nad realizacją projektów dotyczących budowy, wyposażenia i uruchomienia nowoczesnych laboratoriów rozwojowych Adamed (R&D),
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami projektów wewnątrz organizacji, jak i z dostawcami zewnętrznymi,
- Organizacja prac zespołów projektowych zapewniająca sprawne przeprowadzanie projektów przez wszystkie fazy cyklu życiowego projektu,
- Implementacja standardów i elementów kontroli PMO dla przydzielonych projektów,
- Opracowanie rekomendacji dotyczącej organizacji projektów (kluczowe role i rytm spotkań) i zatwierdzenie ze Sponsorem,
- Organizacja i koordynacja rytmu prac projektowych (spotkań projektowych, sesji planistycznych, warsztatów, spotkań ze Sponsorem, spotkań Komitetów Sterujących itp.),
- Aktywne zarządzanie harmonogramem, problemami, ryzykami i interesariuszami projektów,
- Identyfikacja, priorytetyzacja i rekomendacja planów odpowiedzi/mitygacji problemów i ryzyk projektowych,
- Eskalowanie problemów i ryzk o najwyższym indeksie do Sponsorów, Zespołu Zarządzającego i innych interesariuszy wraz z rekomendacją następnych kroków,
- Zapewnianie efektywnej komunikacji dotyczącej projektów wewnątrz zespołów projektowych oraz spójności w komunikacji do różnych grup interesariuszy,
- Raportowanie statusu projektów do Sponsora, Zespołu Zarządzającego oraz do innych interesariuszy,
- Inspirowanie i utrzymanie zaangażowania zespołów projektowych w realizację projektów,
- Wspieranie zespołów projektowych w procesie tworzenia budżetu projektów. Zapewnianie spójnych standardów tworzenia budżetów,
- Tworzenie, rozwój i ciągłe doskonalenie standardów, metodyki i narzędzi do zarządzania projektami w PMO Adamed.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3 letnie doświadczenie w roli Kierownika Projektów, poprzedzone wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, ekonomiczne, zarządzanie, zarządzanie projektami mile widziane,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów w sektorze pharma
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów budowlanych dotyczących obiektów laboratoryjnych, produkcyjnych będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na cele projektowe będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie we współpracy z partnerami/klientami biznesowymi ze wszystkich poziomów struktury organizacyjnej,
- Doświadczenie w pracy w modelach macierzowych oraz zarządzania zespołami macierzowymi,
- Zdolność organizacji/porządkowania dyskusji oraz umiejętności komunikacji na różnych poziomach organizacji,
- Wiedza teoretyczna i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami (formalna certyfikacja/przynależność do organizacji PM - dodatkowy atut),
- Umiejętność szybkiej analizy dużej ilości danych i przygotowywania zwięzłych podsumowań,
- Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami (MS Project, BPM, Plannisware, Hadrone itp.),
- Znajomość rynku pharma Polska i wybrane kraje świata (dodatkowy atut),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Znajomość rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem.