Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: hybrydowa
- Tworzenie, weryfikacja i optymalizacja procesów realizowanych w pionie technicznym
- Wsparcie procesu budżetowania OPEX/CAPEX w pionie technicznym
- Tworzenie, monitorowanie procesów i usług będących na styku z innymi pionami/biurami
- Wsparcie raportowe i operacyjne procesów optymalizacyjnych
- Wyszukiwanie anomalii i nieprawidłowości w procesie generowania kosztów dla obiektów technicznych
- Przygotowanie analizy ekonomicznej przedsięwzięć w zakresie kosztów oraz realizowanych procesów
- Nadzór i koordynacja dokumentacji Project Dossier dla projektów optymalizacji obiektów
- Cykliczna analiza rentowności obiektów w porozumieniu z kontrolingiem
- Wydawanie warunków technicznych ( w oparciu o pozyskane dane ) wraz z fakturowaniem za opinie komercyjne
- Analiza procesów w ramach wdrożenia ISO:50001 oraz ESG i wyszukiwanie potencjałów optymalizacyjnych w tych procesach
- Prowadzenie projektów interdyscyplinarnych
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane o profilu telekomunikacyjnym, elektronicznym, informatycznym lub pokrewnym
- 4 lata doświadczenia w branży telekomunikacyjnej, np. w zakresie zarządzania projektami, inwestycji, rozwoju itp.
- Dobra orientacja w zakresie technologii telekomunikacyjnych i IT
- Znajomość procesu budżetowania CAPEX/OPEX i narzędzi wspierających analitykę
- Znajomość metodologii optymalizacji procesów
- Umiejętność wykonywania analiz biznesowych
- Umiejętność zarządzania projektami, planowania i zarządzania budżetem projektu, planem działań i ryzyk, koordynacji prac zespołu projektowego oraz podwykonawców, przygotowywania umów wraz z koordynacją ich realizacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (minimum B1/B2)
- Prawo jazdy kat. B
- Rozwinięte zdolności analityczne
- Samoorganizacja i samodyscyplina na wysokim poziomie
- Umiejętność myślenia out of the box
- Bardzo wysokie zdolności w zakresie komunikacji i współpracy
- ciekawa i pełna wyzwań praca w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- hybrydowy model pracy, możliwe różne lokalizacje na terenie kraju (Kraków, Katowice, Warszawa)
- prywatna opieka medyczna
- szeroka oferta szkoleniowa
- bezpłatna nauka języka angielskiego
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- platforma benefitowa
- karta sportowa
- dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- dofinansowanie wypoczynku
- płatny program poleceń pracowniczych
- akcje charytatywne
- integracje, wycieczki, rajdy górskie
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Program rekomendacji pracowników
- Pakiet medyczny I ubezpieczenie na życie
- Platforma ze-bookami I audiobookami
- Platforma benentowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
- Oferta szkoleniowa
- Spotkania integracyjne, wolontariat
- Inicjatywy dobroczynne I proekologiczne
Naszą siłą jest pełen pasji i zaangażowania Zespół, który tworzą specjaliści w zakresie radiodyfuzji, telekomunikacji, energetyki, teleinformatyki, projektowania i utrzymania sieci, zarządzania projektami inwestycyjnymi, jak również specjaliści z obszarów wspierających.
Jako pracodawca byliśmy wielokrotnie wyróżniani, zyskując tytuły Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Corocznie już od kilku lat jesteśmy wyróżniani prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA.
Działamy w oparciu o cztery wartości, którymi są: pozytywna energia i entuzjazm w działaniu, poszukiwanie prostych rozwiązań, poczucie pilności oraz potrzeba rozwoju i ciekawość świata. Naszym obecnym i przyszłym pracownikom oferujemy wyjątkowe miejsce do pracy, którego głównymi elementami są przyjazne środowisko pracy, możliwości rozwoju oraz troska o różnorodne potrzeby.
Poznaj
Emitel S.A.
Emitel S.A. jest głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. Dzięki nam oglądasz naziemną telewizję cyfrową i słuchasz radia. Projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, tworzymy inteligentne miasta i włączamy się w prace nad siecią 5G.
Naszą siłą są ludzie, a sukcesy które osiągamy są efektem współpracy zmotywowanego i zaangażowanego Zespołu ludzi z pasją, gotowych do realizacji każdego wyzwania. W pracy cenimy przyjazną atmosferę i otwarte relacje. Propagujemy zdrowy styl życia i wspieramy zachowanie równowagi życiowej. Dostarczamy wielu możliwości rozwoju - realizujemy praktyki studenckie i płatne staże, zapewniamy program wdrożeniowy, szkolenia specjalistyczne i interpersonalne.
Pracujemy w biurach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie oraz w wielu obiektach technicznych, zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Emitel jako pracodawca był wielokrotnie wyróżniany. Zostaliśmy uhonorowani tytułami Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Od kilku lat corocznie uzyskujemy certyfikat TOP EMPLOYER POLSKA.
Więcej o nas na www.emitel.pl