Kierownik Projektów Marketingowych [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Czosnów (pow. nowodworski)
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi komunikacyjnych/ promocyjnych spójnych dla wszystkich BU dopasowanych do potrzeb i specyfiki grup docelowych,
- Opracowanie i wdrożenie standardów promocyjnych (plany marketingowe, materiały promocyjne, standardy konferencyjne, elementy digital marketing dla marketingu operacyjnego)
- Planowanie i realizacja centralnych projektów edukacyjnych dla personelu medycznego,
- Ścisła Współpraca z Kierownikami Produktów z poszczególnych linii promocyjnych oraz Zespołem Digital Marketingu w zakresie wdrażania wspólnej strategii i zapewnienia spójności promocji,
- Opracowywanie narzędzi weryfikujących i podnoszących wiedzę i umiejętności zespołów marketingowych i sprzedażowych,
- Poszukiwanie i wdrażanie narzędzi marketingowych zapewniających budowanie przewag konkurencyjnych,
- Stała analiza dostępnych narzędzi badań rynkowych (np. zapamiętanie kampanii, SoV, ankiety dopasowane do potrzeb projektowych).
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w marketingu operacyjnym poparte wcześniejszym doświadczeniem w promocji leków,
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym,
- Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu projektów marketingowych
- Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym ( lekarz, apteka, pacjent),
- Specjalistyczna wiedza medyczna z zakresu marketingu, promocji, komunikacji, zarządzania i prowadzenia projektami,
- Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu produktami w różnych fazach cyklu życia,
- Znajomość zasad z zakresu Compliance rynku farmaceutycznego,
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość MS Office - poziom zaawansowany.