Kierownik Projektów Digital
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Planowanie oraz wdrażanie krótko i długoterminowych strategii oraz planów dla określonej grupy produktów RX, OTC, suplementów itd. z wykorzystaniem nowych mediów (digital marketing),
- Tworzenie i wdrażanie kampanii produktowych i wizerunkowych w cyfrowych kanałach komunikacji w ramach realizacji strategii (ustalanie, analiza i monitorowanie KPI dla prowadzonych kampanii),
- Planowanie, wdrażanie, nadzorowanie i kontrolowanie budżetu prowadzonych projektów mediowych w ramach ustalonej strategii,
- Współpracę z agencjami interaktywnymi w zakresie rozwoju serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, tworzenia kreacji i strategii reklamowych,
- Monitorowanie i analizowanie danych biznesowych wewnętrznych i rynkowych, nowych technologii, trendów rynkowych, działań konkurencji,
- Pracę nad optymalizacją, poprawą wskaźników, użyteczności i treści wszystkich form komunikacji digital,
- Współpracę z domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów,
- Analizowanie i ustawiczne proponowanie rozwiązań usprawniających proces zarządzania projektami oraz zgłaszanie ich do koordynatora ds. procesów i procedur Adamed,
- Analizę aktualnych trendów Digital Marketingu i proponowanie nowych rozwiązań.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub projektów marketingowych Digital,
- Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analitycs, e-mail marketing, reklama display, PPC, social media, marketing w wyszukiwarkach itp.),
- Dobra znajomość tematyki planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych w Internecie,
- Umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie oraz sprawnego podejmowania decyzji,
- Wiedza z obszaru zakupu mediów digital,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących tworzenia aplikacji mobilnych oraz prostych systemów IT,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, nastawienie na szukanie rozwiązań i realizację celów, kreatywność,
- Wykształcenie wyższe.