Międzynarodowa firma budowlana poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Kierownik Projektów Budowlanych / Construction Project Manager. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 5~6 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Kierownik Projektów Budowlanych / Construction Project Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki ogólne:
- Rozumienie umów zlecenia i podwykonawstwa oraz zarządzanie nimi
- Stymulowanie i poprawa stosunków z klientem, architektem, podwykonawcami
i sprzedającymi - Może współpracować z zespołem przygotowania projektu przy opracowywaniu projektu
- Zarządzanie budżetem i sprawozdawczością finansową, interpretowanie i analizowanie sprawozdań, aby zapewnić dotrzymanie budżetu
- Zarządzanie programem zapewnienia jakości i kontroli jakości
- Zapewnianie przywództwa przy ocenie ryzyka, negocjacjach umów oraz decyzjach dotyczących wynagrodzeń i cen
- Zwiększanie kompetencji zespołu związanych z wymogami dotyczącymi relacji w zakładzie pracy i relacji pracowniczych
- Zwiększenie egzekwowania protokołów bezpieczeństwa przez pracowników ds. inwestycji
- Współpraca z księgowością celem zainicjowania procesu składania wniosków o zapłatę oraz kontroli w celu zapewnienia terminowego otrzymania zapłaty
- Wspieranie i zwiększanie wykorzystania różnych inicjatyw oraz technologii
- Budowanie wydajnych relacji z klientem, zespołem ds. projektu technicznego, podwykonawcami, dostawcami i grupami użytkowników, które odzwierciedlają i wspierają podstawowe wartości firmy oraz spełniają oczekiwania klienta lub je przewyższają
- Okazywanie zaangażowania na rzecz jakości poprzez ocenianie procesów związanych z projektem i dokonanie niezbędnych zmian, korzystając z informacji przekazanych przez klienta, aby wprowadzić ulepszenia i spełnić przewidywania klienta wewnętrznego
oraz zewnętrznego lub je przewyższyć - Kierownik projektu będzie odpowiedzialny za zapewnienie skutecznego delegowania zadań oraz zmotywowanie pracowników celem realizacji projektu według wysokich standardów
- W czasach niepewności na kierowniku projektu można polegać dzięki jego doskonałej znajomości branży i konkretnych problemów
- Będąc pracownikiem wyższego szczebla w ramach inwestycji, od kierownika projektu można wymagać radzenia sobie w trudnych sytuacjach z interesariuszami
Zakres prac określony w umowie:
- Nadzorowanie placu budowy
- Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich budowlanych aspektów w projektach, na etapie promocji jak i realizacji
- Przygotowywanie obmiaru postępu robót
- Koordynowanie prac podwykonawców
- Nadzór i kontrola nad postępami prac
- Przeprowadzanie przetargów dla podwykonawców
- Przeglądy ilościowe
- Koordynowanie harmonogramów
- Kontrola kosztów
- Kontrola oraz dokumentowanie jakości
- Nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji w tym zakresie
- Sporządzanie raportów projektu
- Wszelka pomoc konieczna przy realizacji projektów
- Prace biurowe konieczne do wykonania wszystkich powyższych zadań
Wymagania:
- Min. 5~6 lata doświadczenia zawodowego jako Project Manager
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dodatkowym atutem będą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi