Exatel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, dostarczający rozwiązania dla firm (również małych i średnich) oraz administracji publicznej. Jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada własne data center, a jako operator oferuje usługi transmisji danych, a więc kompleksowe rozwiązanie, gwarantujące najwyższy standard obsługi. Ma również portfolio usług w chmurze, pozwalających na ograniczenie kosztów IT dla firm. Oferta firmy obejmuje usługi operatorskie, transmisję danych, dzierżawę łączy, usługi internetowe, głosowe, a także hosting i kolokację. Exatel dostarcza rozwiązania teleinformatyczne do przedsiębiorstw z sektora finansów i bankowości, energetyki, a także krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje 500 węzłami w kluczowych polskich miastach. Atuty konkurencyjnych rozwiązań Exatel to pojemność sieci, szybkość transferu i dostępność usług. Więcej informacji: www.exatel.pl.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowanie strategii i road-mapy dla produktów w swoim portfelu.
- Współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi przy tworzeniu i realizacji strategii a także planów marketingowych dla produktów.
- Planowanie i prowadzenie działań marketingowych oraz projektowych związanych z cyklem życia produktu.
- Przygotowywanie dokumentów i procesów niezbędnych do wdrożenia, sprzedaży i dalszego rozwoju produktu.
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji związanych z produktami.
- Monitorowanie i analiza rynku pod kontem: identyfikacji potrzeb klientów i odbiorców, działań konkurencji, trendów rynkowych, w celu rozwoju produktów i usług.
- Monitorowanie produktów i ścisła współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu
- uzyskania jak najlepszej jakości produktu i obsługi klienta,
- realizacji planów finansowych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie telekomunikacyjnej lub teleinformatycznej.
- Ukończonych studiów inżynierskich na kierunku IT, telekomunikacji, zarządzania (ewentualnie 4 rok studiów zaocznych).
- Ogólnej wiedzy z zakresu prawa telekomunikacyjnego.
- Dobrej znajomości:
- Rynku operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług teleinformatycznych.
- Rynku i usług z obszarów „Data center” i „Cloud IT”.
- Zasad marketingu produktowego w szczególności „Marketing Mix” i „cykl życia produktu”.
- Metodyki prowadzenia projektów (np. PMI lub Prince).
- Obsługi komputera i programów Visio, MS Office (w szczególności Excel, Power Point).
- Mile widziana znajomość:
- Rynku zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych.
- Rynku i rozwiązań z obszarów transmisji danych i usług ICT.
- Doświadczenia w:
- Przygotowywaniu planów i strategii produktowych.
- Przygotowywaniu i prezentacji raportów sprawozdawczych dla zarządu.
- Samodzielnym prowadzeniu projektów produktowych i zarządzaniu budżetem.
- Współpracy z dostawcami i firmami konsultingowymi.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
- Prawa jazdy kat. B
Ponadto od idealnego kandydata oczekujemy umiejętności pracy pod presją czasu, samodyscypliny, otwartości na relacje z Klientami, innowacyjności, myślenia strategicznego oraz wysokiego poziomu komunikatywności i orientacji na cel.
OFERUJEMY:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę na pełny etat w zespole pasjonatów telekomunikacji.
- Możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych i rozwoju osobistego.