Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR– w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions –linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists.Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie poszukujemy Kandydata na stanowisko:
- Krótko i długoterminowe planowanie produkcji wg określonego harmonogramu planów produkcyjnych
- Inicjowanie działań dążących do optymalizacji procesów produkcyjnych
- Zarządzanie i kontrolowanie kosztami produkcji
- Dbanieo realizację projektów zgodnie z normami i standardami obowiązującymi w zakładzie pracy
- Efektywne zarządzanie zespołem pracowników
- Współpraca z poszczególnymi działami firmy, a także firmami zewnętrznymi i dostawcami w celu zapewnienia ciągłości produkcji
- Raportowanie działań do dyrektora naczelnego
- Reprezentowanie i promowanie firmy w kontaktach z dostawcami, serwisem, a także podczas targów i pokazów branżowych
- Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem w obszarze produkcji – mile widziane w branży spożywczej
- Praktyczna wiedza z zakresu procesów produkcyjnych, zarządzania projektami, kalkulacji kosztów, realizacji planów produkcyjnych
- Znajomość certyfikatów jakości ISO(9000,14000,22000) oraz BRC i IFS
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- Znajomość obsługi programów Microsoft Office oraz programu SAP
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych
- Gotowość do relokacji - miejsce pracy Białe Błota k. Bydgoszczy
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz organizacji czasu pracy własnej i zespołu
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz ruchomej
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, możliwość korzystania z samochodu służbowego
- Dużą samodzielność w zakresie funkcjonowania działu produkcji
- Realną szansę na awans po okresie próbnym
- Możliwość wpływania na kształt rynku branżowego
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych w codziennej pracy
- Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Ciekawe projekty i nowe wyzwania