Ogłoszenie numer: 1429398, z dnia 2016-12-09
BetaMed S.A. to dynamicznie rozwijająca się organizacja o wieloletniej tradycji i doświadczeniu. Jesteśmy krajowym liderem usług pielęgniarskich świadczonych w domu pacjenta. Specjalizujemy się w opiece długoterminowej oraz w innych usługach dla pacjentów w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczymy usługi pielęgniarskie w 84 oddziałach na terenie 11 województw. Na bazie doświadczeń w opiece domowej, powstała nasza pierwsza placówka stacjonarna BetaMed Medical Active Care w Chorzowie, gdzie w komfortowych warunkach świadczymy kompleksowe usługi medyczne.
Dołącz do naszego zespołu na stanowisku:
Kierownik poradni
Miejsce pracy: Chorzów
Opis stanowiska
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w zakresie poradni specjalistycznych, diagnostyki obrazowej i podstawowej opieki zdrowotnej,
- nadzór nad jakością i bezpieczeństwem świadczonych usług,
- efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników,
- realizacja celów biznesowych wyznaczonych przez Zarząd,
- optymalizacja kosztów z zakresie realizowanych usług,
- realizacja akcji sprzedażowych, promocji i innych działań proklienckich,
- odpowiedzialność za intensyfikację sprzedaży usług medycznych,
- nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i usług,
- nadzór nad stanem wyposażenia medycznego,
- reprezentowanie placówki w instytucjach kluczowych dla ochrony zdrowia,
- dbanie o stały rozwój zakresu i jakości świadczonych usług,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki na rynku usług medycznych,
- budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów obsługi pacjenta.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane medyczne, ekonomiczne lub pokrewne),
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży medycznej,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie placówki medycznej,
- zaangażowanie i orientacja na osiąganie celów,
- silne nastawienie na jakość obsługi pacjenta,
- umiejętności sprzedażowe i marketingowe,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
- umiejętności organizacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- silna motywacja do pracy,
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w nowoczesnej placówce,
- stabilne i atrakcyjne warunki współpracy,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań.