Ogłoszenie numer: 8991076, z dnia 2024-05-22
Kierownik Pionu Wycen i Przygotowania Inwestycji
Miejsce pracy: Reguły
Opis stanowiska
- Nadzorowanie i Kontrolowanie procesu ofertowego oraz przygotowania produkcji,
- Kompleksowe przygotowanie ofert do Inwestorów i skoordynowanie finalnej oferty na bazie współpracy międzybranżowej w zakresie technicznym/wyceny kosztów,
- Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz dokumentów przetargowych,
- Analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych w stosunku do rozwiązań projektowych wraz z ich analizą kosztową,
- Dokonywanie uzgodnień z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
- Współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen i produkcji,
- Budowanie bazy podwykonawców, dostawców, projektantów oraz cen jednostkowych,
- Szacowanie ekonomicznej opłacalności przedsięwzięcia,
- Sporządzanie opisu określającego rodzaj i ilość materiałów,
- Współpraca z działami firmy, dostawcami oraz klientami,
- Przeprowadzanie analizy różnego rodzaju kosztorysów, np. ślepego, ofertowego, wstępnego,
- Ustalanie wartości nakładów w przygotowanych kosztorysach,
- Pozyskiwanie informacji w zakresie planowanych kosztów,
- Ścisła współpraca z Dyrektorami Realizacji, Kierownikami Kontraktu i Kierownikami budowy,
- Współpraca z działem realizacji inwestycji w zakresie przedmiarowania, ofertowania i kontraktowania w zakresie robot ogólnobudowlanych, elektrycznych i instalacyjnych, sprzętowych/wyposażenia,
- Udział w procesach koordynacyjnych prac projektowych oraz realizacji inwestycji.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne w odpowiedniej specjalizacji,
- Doświadczenie - min. 2 lata na stanowisku kierownika robót lub kierownika przygotowania produkcji,
- Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (opcjonalnie),
- Obsługa oprogramowania do opracowywania kosztorysów,
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzanie czasem pracy podległych pracowników,
- Znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Excel, MS Word,
- Doświadczenie w procesie ofertowania/ kosztorysowania, oraz pozyskania specjalistycznych firm podwykonawczych,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych.
Oferujemy
- Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego,
- Pakiet relokacyjny,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy i zaangażowania,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków,
- Realizacja ciekawych projektów,
- Dla kandydatów z innych części Polski zapewniamy pomoc w relokacji (zakwaterowanie po stronie firmy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.