Aktualnie dla jednego z Klientów - jednego z 20 największych koncernów kosmetycznych na świecie - poszukujemy do Sekcji Personalno-Administracyjnej kandydata/kandydatki na stanowisko:
Kierownik Personalny / Senior HRBP
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: HR/O/2021
Na tym stanowisku będziesz koordynować pracę zespołu będąc łącznikiem między Sekcją Personalno-Administracyjną a biznesem.
Będziesz mieć dwóch szefów: Dyrektora Fabryki i Dyrektora HR.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Wspieranie menadżerów działów i szefa fabryki w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- Rekrutacja i onboarding pracowników na stanowiska specjalistyczne i robotnicze
- Zarządzanie relacjami pracowniczymi (komunikacja, sprawy dyscyplinarne, rozwiązywanie umów, itp.)
- Współtworzenie i realizacja działań EB
- Identyfikowanie potrzeb rozwojowych i przygotowywanie programów szkoleń
- Kształtowanie office experience wspólnie z Koordynatorem ds. Administracji
- Koordynowanie organizacji imprez okolicznościowych i różnych akcji motywacyjnych samodzielnie bądź we współpracy z agencją eventową
- Przygotowywanie umów z dostawcami
- Reprezentowanie Sekcji Personalnej na spotkaniach kadry kierowniczej
- Udział w projektach lokalnych i globalnych prowadzonych przez Dyrektora HR
- Doświadczenie w firmach produkcyjnych/logistycznych/ lub w innym środowisku, w którym dominują pracownicy operacyjni
- Kilkuletnie doświadczenie we wspieraniu Business Unit, lub znaczącej części biznesu w roli HR Generalist lub HRBP
- Doświadczenie w firmach o strukturze macierzowej (wiesz, co to znaczy mieć więcej niż 1 szefa i się w tym odnajdujesz)
- Doświadczenie w zarządzaniu relacjami pracowniczymi, w kreowaniu employee experience, w pracy z systemami ocen i w rozwijaniu potencjału pracowników,
- Znaczące doświadczenie w rekrutacji/ derekrutacji
- Orientacja w prawie pracy, ZUS, podatkach, zasadach wynagradzania
- Posługiwanie się Excelem
- Umiejętność mówienia i pisania po angielsku
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną oraz pełne ubezpieczenie
- Możliwość testowania produktów firmowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w profesjonalnym środowisku i szansę na rozwój
Lokalizacja: Warszawa ( Ursus )
HR trzeba kochać, żeby w nim pracować… tu naprawdę się dużo dzieje a multitasking, podzielność uwagi, gotowość na nowe i nieznane, odpowiedzialność, opanowanie, kreatywność i wysoka elastyczność są po prostu wymogiem…
Jeśli lubisz ludzi i chcesz budować wartość poprzez wspólnie wypracowywane rozwiązania; jeśli lubisz się uczyć i osiągać wyniki w duchu Togetherness, Spirit, Passion, to to stanowisko jest dla Ciebie!
Prosimy, aby przesłane cv zawierały następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.”
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.