Ogłoszenie numer: 675145, z dnia 2015-04-23
Loading Systems jest wiodącą europejską firmą, obecną na rynku polskim od ponad 20 lat, specjalizującą się w produkcji, montażu i serwisie kompletnych systemów przeładunkowych – bram przemysłowych, ramp, śluz, stołów nożycowych oraz innych urządzeń zapewniających wysoką wydajność pracy i bezpieczeństwo stanowisk przeładunkowych.
Kierownik Operacyjny/Operations Manager
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
-
Odpowiada za codzienne zarządzanie aspektami operacyjnymi i planami taktycznymi prowadzonych projektów.
-
Odpowiada za wdrażanie polityki operacyjnej i strategii grupy w podległych działach, poprawę efektywności podległych działów.
-
Odpowiada za zarządzanie procesem zakupów związanych z realizacją projektów i negocjacje w tym zakresie.
-
Odpowiada za zapewnienie prawidłowej i profesjonalnej komunikacji z partnerami firmy, na wszystkich szczeblach, udział w negocjacjach.
-
W sposób ciągły poszukuje optymalizacji i usprawnień w obrębie procesów, procedur i narzędzi, uczestniczy w procesie budżetowania,
-
Odpowiada za organizację i efektywność pracy podległych pracowników, motywowanie podwładnych, wspieranie rozwoju ich kompetencji.
-
Odpowiada za zapewnienie jakości w całym procesie realizacji projektu.
-
Odpowiada za przygotowanie solidnych i wiarygodnych raportów na użytek wewnętrzny i zewnętrzny kierownictwa.
-
Ściśle współpracuje z Działem Sprzedaży .
-
Proaktywnie promuje markę Loading Systems poprzez rzetelne i profesjonalne podejście do klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w firmie o profilu technicznym lub powiązanym z branżą budowlano-instalacyjną, doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych procesowo na klienta.
-
Wiedza na temat zapewniania najwyższej jakości usług, z uwzględnieniem umiejętności formalnego rozwiazywania problemów i znajomości technik decyzyjnych,
-
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, oparte na znajdywaniu rozwiązań, wysoka asertywność w rozwiązywaniu konfliktów.
-
Wysokie zdolności komunikacyjne, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami, szkoleń, nabyte w organizacjach silnie zorientowanych na najwyższy standard obsługi klienta.
-
Doświadczenie w pracy z klientami o złożonych strukturach administracyjnych.
-
Wykształcenie techniczne (wyższe)
-
Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientem
-
Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem projektem, czasem oraz budżetem.
-
Samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność.
-
Dobra znajomość MS Word, Excel oraz PowerPoint, doświadczenie w pracy z systemami CRM, znajomość rysunku technicznego.
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację pisemną oraz ustną.
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja czasu pracy.
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nad wdrażaniem strategii, polityk i dobrej praktyki.
-
Możliwość rozwoju zawodowego.
-
Wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników.
-
Pracę w międzynarodowym środowisku.