Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 142473
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- w wyjątkowych sytuacjach, w szczególności kryzysowych, możliwość wykonywania pracy w nietypowych godzinach pracy (w tym w dyżurach),
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - możliwość wykonywania pracy w terenie w warunkach niedostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Kieruje pracą Oddziału oraz nadzoruje całodobowe funkcjonowanie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym zapewnia działanie stałego dyżuru na potrzeby podwyższonej gotowości obronnej państwa.
- Uruchamia procedury reagowania kryzysowego oraz współdziała w koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu zarządzania kryzysowego.
- Nadzoruje prace związane z opracowywaniem Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w części dotyczącej województwa zachodniopomorskiego oraz z opracowaniem i aktualizacją Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego, Wojewódzkiego Planu Postępowania Awaryjnego w Przypadku Zdarzeń Radiacyjnych, Wojewódzkiego Planu Operacyjnego Ochrony przed Powodzią, a także koordynuje działania w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- Nadzoruje czynności kontrolne wobec podmiotów posiadających pozwolenia na materiały wybuchowe przeznaczone do użytku cywilnego, straży gminnych (miejskich), a ponadto sprawuje nadzór nad kontrolą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk na stadionach, obiektach lub terenach, gdzie utrwalanie przebiegu imprezy masowej jest obowiązkowe.
- Zapewnia sprawne działanie systemów wykrywania i alarmowania oraz systemów wczesnego ostrzegania.
- Zapewnia realizację zadań stałego dyżuru.
- Organizuje pracę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz innych zespołów i komisji powoływanych do realizacji zadań Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa narodowego, zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego
- znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie, o służbie cywilnej, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o zarządzaniu kryzysowym, o obronie Ojczyzny,
- znajomość organizacji bezpieczeństwa państwa,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz zagadnień związanych z ochroną informacji i przetwarzaniem danych osobowych,
- Prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania,
- zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących,
- posiadanie przeszkolenia z zakresu zarzadzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego,
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ukończone kursy z zakresu nowych technologii w zarządzaniu kryzysowym, szkolenia z zakresu zarządzania projektami, szkolenia z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,
- znajomość, w stopniu komunikatywnym, jednego języka urzędowego Unii Europejskiej,
- znajomość ustaw: o bezpieczeństwie imprez masowych, o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość rozporządzeń w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego, w sprawie szczegółowych zasad organizacji zarządzania kryzysowego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu wraz z np. opisami stanowisk pracy, zakresami czynności, kopiami referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- kopie dokumentów poświadczających posiadanie przeszkolenia z zakresu zarzadzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego,
- kopie Prawa jazdy kat. B
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE lub zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów poświadczających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia kursów,kopie dokumentów, zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości jednego z języków urzędowych Unii EuropejskiejTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Aplikuj do: 20.09.2024 r.
w formie papierowej:
- osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
lub
- pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
- w formie elektronicznej:
za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 142473 "
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane