Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 126686
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na pierwszym piętrze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- kieruje, organizuje i nadzoruje pracę Oddziału,
- koordynuje, we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, komunikację z mediami oraz przedstawicielami biur prasowych ministerstw,
- organizuje i koordynuje wydarzenia medialne z udziałem Wojewody Dolnośląskiego (konferencje prasowe, spotkania z przedstawicielami rządu i samorządowcami, spotkania ze służbami, administracją zespoloną, niezespoloną, instytucjami państwowymi),
- koordynuje, w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, sprawy związane z przekazywaniem informacji do mediów oraz udzielaniem odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, w porozumieniu z Dyrektorami pozostałych komórek organizacyjnych Urzędu,
- koordynuje przebieg wizyt przedstawicieli państwa i rządu pod kątem obsługi medialnej,
- dba o wizerunek Wojewody w mediach, zarówno poprzez przygotowywanie oraz przekazywanie do mediów informacji dotyczących pracy Wojewody, jak i reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach,
- prowadzi działania informacyjne w sytuacjach kryzysowych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Zarządzania Kryzysowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego obszarze komunikacji społecznej
- znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego
- znajomość ustawy prawo prasowe,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- biegła znajomość mediów społecznościowych,
- biegła znajomość rynku mediów,
- komunikatywność,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szczególne uprawnienia: prawo jazdy kat. B,
- wiedza dotycząca bieżących wydarzeń w regionie oraz sytuacji społeczno – politycznej w państwie.