Agencja Zatrudnienia Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. (nr wpisu do rejestru 8474) poszukuje dla swojego teamu kandydatów (k/m) na stanowisko:
Kierownik Oddziału
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialne zarządzanie Oddziałem ukierunkowane na osiągnięcie wyniku
- Reprezentowanie przełożonych w ramach obszaru kompetencji
- Odpowiedzialność za pracowników, zlecenia oraz klientów korporacyjnych
- Optymalizacja poziomu akceptacji rynkowej przedsiębiorstwa oraz zdobywanie nowych rynków
- Budowanie struktur oraz rozwój dziedzin działalności gospodarczej w Polsce i w Niemczech
- Opracowywanie i udostępnianie informacji stanowiących podstawę podejmowania decyzji oraz współudział w procesach decyzyjnych
- Współudział w organizacji i zarządzaniu wewnątrzzakładową współpracą poszczególnych działów firmy konieczną dla pomyślnej realizacji koncepcji działania przedsiębiorstwa
- Zawieranie oraz odpowiedzialność za umowy pośrednictwa personelu zawierane pomiędzy Spółką a klientami oraz pracownikami
- Odpowiedzialność za zarządzanie personelem wewnętrznym
- Zarządzanie stałym personelem przedsiębiorstwa, instruktaż, szkolenie, wsparcie oraz dalszy rozwój personelu
- Ogólne zadania administracyjne
- Obsługa wpływu i wysyłki poczty oraz faktur przychodzących i wychodzących
- Nadzór, zarządzanie, realizacja oraz zapewnienie właściwej pracy biura
- Odpowiedzialność za zachowanie ram czasowych, okresów i terminów
- Planowanie procesów i wyznaczanie harmonogramów oraz zarządzanie i monitoring procesów roboczych
- Prowadzenie działań na rzecz zoptymalizowanego wdrażania prawidłowości, przepisów prawa oraz dokonywania zgłoszeń statystycznych
- Realizacja koniecznych działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapobiegania nieszczęśliwym wypadkom
- Akwiza klientów, doradztwo i wsparcie
- Prowadzenie negocjacji handlowych i tworzenie kalkulacji cenowych
- Zawieranie i odpowiedzialność za pisemne porozumienia dotyczące wynajmu pracowników
- Rekrutacja i dobór personelu
- Planowanie, kierowanie i koordynacja zatrudniania personelu
- Zawieranie i odpowiedzialność za umowy o pracę oraz inne porozumienia zawierane w formie pisemnej
- Dbałość o kontakt oraz współpracę z niemieckimi przedsiębiorstwami koncernu oraz dostawcami, partnerami, agencjami zatrudnienia, urzędami, ministerstwami, instytucjami, organizacjami, instytucjami kredytowymi oraz zrzeszeniami gospodarczymi w Polsce i Niemczech
- Udział w dokształcaniu i wydarzeniach organizowanych w Niemczech i w Polsce,
- Niezwłoczne informowanie zarządu Spółki o zmianach w zakresie treści ustaw i rozporządzeń, które mogą mieć wpływ na działalność firmy
Profil kwalifikacji kandydata:
- ukończone studia wyższe, ukończone wykształcenie handlowe lub porównywalne wykształcenie zawodowe
- pierwsze doświadczenie w sprzedaży oraz w pozyskiwaniu nowych klientów
- doświadczenie zawodowe oraz zawodowe kompetencje w zakresie doradztwa w branży usług personalnych
- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- dobrze rozwinięty biznesowy sposób myślenia i działania
- multiplikator koordynujący cele i realizujący filozofię przedsiębiorstwa
- ponadprzeciętne zaangażowanie, umiejętność budowania ducha zespołu, absolutne zorientowanie na klienta, kontaktowość, zdolności komunikacyjne oraz siła przekonywania
- gotowość do zatrudnienia w elastycznych godzinach pracy
- pewność w działaniu, podejście do klienta zorientowane na realizację jego potrzeb
- dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- prawo jazdy kat. B
Z uwagi na ewentualną konieczność wykonywania prac przekrojowych oraz pracy w zastępstwie powyższy opis stanowiska pracy nie stanowi zamkniętego katalogu wymogów.