Jesteśmy holenderską firmą z 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.
Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie i w Czeladzi.
W związku z otwarciem nowego oddziału, poszukujemy osób na stanowisko:
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Oferta pracy jest skierowana do kandydatów nastawionych na długofalową współpracę, lubiących pracę zespołową. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowym oddziałem wynajmującym sprzęt budowlany, profesjonalną obsługę klienta oraz sprawny przebieg wynajmu oferowanych narzędzi, urządzeń i maszyn budowlanych. Jest to stanowisko w nowym oddziale w Warszawie (Łomianki).
- Odpowiedzialność za realizację planów handlowych oraz osiągnięcie celów finansowych nowego oddziału w Łomiankach,
- Aktywne pozyskiwanie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku firmy na lokalnym rynku,
- Zapewnienie napraw oraz bieżących serwisów dla Oddziału. Odpowiedzialność za dobry stan techniczny i wizualny wynajmowanego sprzętu,
- Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
- Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego, użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
- Kierowanie podległym zespołem pracowników. Zapewnienie funkcjonowania Oddziału w zgodzie z obowiązującymi procedurami,
- Odpowiedzialność za utrzymywanie stałego kontaktu z bezpośrednim przełożonym.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz wysokie umiejętności organizacyjne,
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office) - warunek konieczny,
- Prawo jazdy kat. B,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Mile widziane zainteresowanie mechaniką, narzędziami, sprzętem i maszynami budowlanymi, lub chęć rozwoju w tym obszarze,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, głównie do sporadycznego kontaktu z centralą w Holandii. Zapraszamy również osoby bez znajomości w/w języków.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Premie uzależnione od wyników,
- Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Samodzielność w działaniu,
- Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika,
- Dodatkowe świadczenia pozapłacowe: dofinansowanie do wakacji i ferii,
- Upominki dla pracowników z okazji urodzin,
- Bezpłatny parking pod nowym biurem w Łomiankach.