Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
-
sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym,
-
bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów w tym Klientów segmentu Noble,
-
budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale,
-
realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
-
doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników,
-
kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów ,
-
planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
-
wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności,
-
rekrutację pracowników do oddziału.
-
minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
-
doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej,
-
wykształcenia wyższego,
-
praktycznej znajomość MS Office,
-
umiejętności myślenia długoterminowego,
-
umiejętności zarządzania zespołem,
-
orientacji na Klienta,
-
umiejętności budowania relacji,
-
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach Getin Noble Banku złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/KO/11/16/Nazwa miasta w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.