Ogłoszenie numer: 136572, z dnia 2011-03-07
NetCentral Polska Sp. z o. o.
NetCentral Polska Sp. z o. o.
Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma z branży handlowej poszukuje kerownika oddziału w Rzeszowie.
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska
Ciekawa praca w dziedzinie usług internetowych i przedsiębiorstw, dostarczanie informacji klientom, wewnętrzny program zarządzania, rutynowe prace administracyjne, obsługa połączeń, wprowadzanie faktur, zamówień, komunikacja z klientami Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów z Polski.
Do jej obowiązków będzie należało:
- Regularne kontaktowanie się z klientami biznesowymi w celu realizacji dostaw towarów,
- Obsługa sklepu internetowego
- Zarządzanie oddziałem
Wymagania
- Wykształcenie Wyższe
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka Czeskiego i Słowackiego
- Wymagana niezależności, umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność.
- Umiejętności administracyjne i ekonomiczne na poziomie rozszerzonym:
- Obsługa płatności, kasa fiskalna
- Korespondencja Gospodarcza
- Obsługa komputera na poziomie zaawansowanym:
- - Dobra znajomość programu EXEL
- - MS Dynamics NAV (Navision)
Oferujemy
- Pracę w dynamicznej i stale rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Szkolenia wstępne
- Laptop, telefon
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.