Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Tarnów i woj. małopolskie
Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem:
- Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów)
- Kompleksowa obsługa klientów B2B np. na placu budowy (przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów handlowych)
- Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- Kierowanie wyznaczonym oddziałem firmy - zarządzanie pracą podległych pracowników (2 osoby) i podwykonawców
- Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w podległym oddziale
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmy
- Współpraca z innymi pionami oraz działami Spółki
- Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze klienta oraz w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy
- Zaangażowanie, ambicja, samodzielność, orientacja na wyniki
- Umiejętność kierowania i motywowania zespołu
- Pozytywne nastawienie i poczucie humoru :-)
- Znajomość branży budowlanej oraz maszyn będących w ofercie firmy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Prawo jazdy kat. B+E
- Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
- Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: podstawa + prowizja (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)
- Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu
- Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
- Fun z wykonywanej pracy i niepowtarzalną atmosferę pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
- Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)