Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
-
Planowanie oraz uzgadnianie wspólnie z dyrektorem Oddziału oraz kadrą zarządzającą celów sprzedażowych dla Zespołu Doradców Biznesowych
-
Analizowanie obecnej bazy klientów w ramach istniejącego portfela MSP wraz z potencjałem rynku i segmentu
-
Wdrażanie uzgodnionych strategii sprzedaży produktów w zakresie nowych relacji z klientem, depozytów, bankowości elektronicznej, kart VISA, kredytów i leasingu
-
Przeprowadzanie kampanii sprzedażowych
-
Zarządzanie portfelem kluczowych klientów instytucjonalnych w oddziale
-
Zapewnienie obsługi dla kluczowych klientów instytucjonalnych w zakresie ich potrzeb indywidualnych
-
Monitoring poziomu zadowolenia klientów oraz zapewnianie najwyższego poziomu obsługi dla wszystkich klientów instytucjonalnych zgodnie z podejściem do zarządzania relacjami
-
Odpowiadanie za przestrzeganie polityki Banku w zakresie segmentacji klientów oraz zapewnienie odpowiedniej klasyfikacji klientów
-
Zapewnianie zgodności z wymogami prawnymi i bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych
-
Ocenianie oraz zatwierdzanie wniosków kredytowych dla klientów MSP w ramach indywidualnych kompetencji
-
Odpowiadanie za rozwój pracowników pracujących w ramach Zespołu Obsługi Klientów Instytucjonalnych
-
Wykształcenia wyższego
-
Ugruntowanej wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i analizy kredytowej
-
Udokumentowanego doświadczenia w kredytach dla klientów instytucjonalnych
-
Umiejętności skutecznej komunikacji zarządzania zespołem oraz predyspozycji przywódczych
-
Znajomości Prawa Bankowego oraz innych przepisów związanych z obsługą klienta
-
Wiedzy o procedurach bankowych oraz informatycznych systemach operacyjnych stosowanych na poziomie oddziału
-
Umiejętności w zakresie sprzedaży i negocjacji
-
Znajomości produktów, zarówno bankowych jak i nie bankowych, adresowanych do klientów instytucjonalnych,
-
Praktycznej wiedzy z użytkowania programów Word i Excel
-
Umiejętności zarządzania czasem/pracą
-
Komunikatywności
-
Klarowną ścieżkę rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
-
Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
-
Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
-
Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
-
Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
-
Prywatną opiekę zdrowotną
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.