Jesteśmy największą firmą detaliczną na rynku brytyjskim, posiadającą oddziały w Irlandii, Europie Centralnej i Azji, jak również największą siecią handlową na polskim rynku z ponad 300 sklepami na terenie całego kraju. W związku z rozwojem sieci Tesco poszukujemy do nowo otwieranego sklepu w Raciborzu osób do pracy na stanowisko:
KIEROWNIK OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: śląskie
Nr Ref.: KOK
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
Zarządzanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań w celu obsługi klienta na najwyższym poziomie i zapewnienia sprawnej pracy w punkcie obsługi klienta i na kasach
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość zagadnień gwarancji i rękojmi
- Umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników i pracy zespołowej
- Uprzejmość, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność wpływania na innych, negocjacji
- Świadomość finansowa, umiejętność zarządzania budżetem
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwości rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
- Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
- Dodatkowe świadczenia w tym bezpłatna opieka medyczna