Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Zadania: Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne); Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług; Nadzór nad...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
Ogólnopolska firma sprzątająca z branży usług czystościowych, w związku z dynamicznym rozwojem swojej działalności poszukuje Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Kierownik Obiektów w branży usług czystościowych
Miejsce pracy: Wrocław i okolice
Oczekiwania:
doświadczenia w branży usług czystościowo-porządkowych, min. 1 rok – warunek konieczny,
doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników,
dobrej organizacji pracy własnej i podległego personelu, odporności na stres
min. średnie wykształcenie,
komunikatywność i umiejętność współpracy,
dyspozycyjność,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Zadania: Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne); Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług; Nadzór nad...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...