Kierownik Marketingu Strategicznego - Rynki Zagraniczne
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Tworzenie strategii portfela produktowego Adamed Pharma na rynkach międzynarodowych,
- Nominowanie produktów do portfela zgodnie z założeniami procesu zarządzania pipeline,
- Wyznaczanie głównych kierunków strategicznych rozwoju portfela na rynkach zagranicznych w perspektywie średnio i długoterminowej,
- Współpraca z Kierownikami Produktu na rynkach międzynarodowych w zakresie współtworzenia i realizacji strategii rozwoju portfela,
- Ścisła współpraca z Zespołem R&D, Rejestracji, Wdrożeń Nowych Produktów na każdym z etapów rozwoju produktów,
- Współpraca z Zespołem Zakupu Licencji w zakresie tworzenia listy poszukiwanych produktów, dostarczania niezbędnych danych do dalszego procedowania projektu (forecasty sprzedażowe, założenia cenowe itd.),
- Przygotowywanie materiałów do prezentacji podczas spotkań Pipeline Management Board,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, obszarów terapeutycznych, działań konkurencji oraz antycypowanie na tej podstawie trendów rynkowych i rekomendacja produktów do portfela Grupy Adamed na rynki zagraniczne,
- Wspieranie Starszego Kierownika ds. Marketingu Strategicznego ds. Rynków Międzynarodowych w zakresie Strategicznego Zarządzania Portfolio Adamed Pharma.
Co jest dla nas ważne?
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
- Minimum 5-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w Zespole Marketingu Operacyjnego lub Strategicznego,
- Minimum 3 lata na stanowisku Kierownika Produktu, doświadczenie w pracy w Marketingu Strategicznym lub w obszarze rozwoju biznesu będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w zakresie budowania portfela produktowego i wprowadzania produktów farmaceutycznych na rynek,
- Bardzo dobra znajomość międzynarodowego rynku farmaceutycznego oraz trendów rynkowych,
- Znajomość języków: j. polski i j. angielski - poziom zaawansowany, j. rosyjski - mile widziany,
- Umiejętność analizy danych, łączenia faktów i wyciągania wniosków,
- Pro-aktywność, otwartość na współpracę, umiejętność wpływania na innych,
- Umiejętność funkcjonowania w środowisku wielokulturowym, gotowość do wyjazdów zagranicznych.