Kierownik Marketingu Strategicznego RX
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Tworzenie strategii portfela produktowego RX Grupy Adamed wspierającej realizację przyjętych ambicji budżetowych,
- Wyznaczanie głównych kierunków strategicznych rozwoju portfela RX w perspektywie średnio i długoterminowej,
- Nominowanie produktów do portfela RX zgodnie z założeniami procesu pipeline management,
- Wspieranie Starszego Kierownika ds. Marketingu Strategicznego obszar RX na etapie procesu portfolio management,
- Współpraca z BU RX Grupy Adamed oraz Kierownikiem ds. Mkt Strategicznego odpowiedzialnego za obszar rynków międzynarodowe w zakresie współtworzenia oraz zarządzania portfelem produktowym Rx,
- Ścisła współpraca z Zespołem R&D na każdym z etapów rozwoju produktów RX,
- Ścisła współpraca z Kierownikiem/Młodszym Kierownikiem ds. Analiz i Ewaluacji,
- Współpraca z Zespołem Licencji w zakresie tworzenia listy poszukiwanych produktów RX, dostarczania niezbędnych danych do dalszego procedowania projektu (forecasty sprzedażowe, założenia cenowe itd.),
- Przygotowywanie materiałów do prezentacji podczas spotkań PMB zgodnie z procedurą prenominacji oraz zarządzania pipeline,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu Rx, obszarów terapeutycznych, działań konkurencji oraz antycypowanie na tej podstawie trendów rynkowych i rekomendacja produktów do portfela Rx Grupy Adamed,
- Aktywna współpraca z ośrodkami klinicznymi , innymi działami w ramach Grupy Adamed, firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.).
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w Zespole Marketingu Operacyjnego,
- Minimum 3 lata na stanowisku Senior Product Managera,
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i wprowadzaniu produktów farmaceutycznych na rynek,
- Doświadczenie w zakresie budowania portfela produktowego RX,
- Bardzo dobra znajomość polskiego i międzynarodowego rynku farmaceutycznego, oraz trendów rynkowych,
- Wiedza i doświadczenie w budowaniu międzynarodowych brandów RX,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
- Znajomość języków: j. angielski - poziom zaawansowany i j. rosyjski - mile widziany.