Kierownik Marketingu Strategicznego RX [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Tworzenie strategii portfela produktowego RX Grupy Adamed na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych (w modelu B2C oraz B2B) w powierzonych obszarach terapeutycznych,
- Nominowanie i prezentacja na Pipeline Management Board nowych produktów do portfela RX zgodnie z założeniami procesu pipeline management,
- Zarzadzanie pipeline produktów w powierzonych obszarach terapeutycznych,
- Ścisła współpraca z obszarem Marketingu Operacyjnego oraz działem license-out w zakresie przygotowania i aktualizacji business case dla produktów z pipeline,
- Ścisła współpraca z Zespołem R&D na każdym z etapów rozwoju produktów,
- Współpraca z Zespołem Licencji w zakresie tworzenia listy poszukiwanych produktów RX, dostarczania niezbędnych danych do dalszego procedowania projektu (forecasty sprzedażowe, założenia cenowe itd.),
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu Rx, obszarów terapeutycznych, działań konkurencji oraz antycypowanie na tej podstawie trendów rynkowych i rekomendacja produktów do portfela Rx Grupy Adamed,
- Aktywna współpraca z ośrodkami klinicznymi, KOL, innymi działami w ramach Grupy Adamed, firmami outsourcingowymi i firmami współpracującymi.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5 letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej w Zespole Marketingu Operacyjnego,
- Minimum 3 lata na stanowisku Product Managera,
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i wprowadzaniu produktów farmaceutycznych na rynek,
- Doświadczenie w zakresie budowania portfela produktowego RX,
- Bardzo dobra znajomość polskiego i międzynarodowego rynku farmaceutycznego, oraz trendów rynkowych,
- Wiedza i doświadczenie w budowaniu międzynarodowych brandów RX,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
- Znajomość języków: j.angielski - poziom zaawansowany, j.rosyjski - mile widziany.