Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą przy projekcie Omnichannel B2C, jako szef projektów marketingowych, dla lidera w branży Automotive w Europie Środkowo-Wschodniej zapraszamy do aplikowania
- Koordynacje akcji marketingowych dla kanałów offline / online.
- Współprace z działami: Zarządzanie produktem, E-commerce, sieć sklepów stacjonarnych i sieć warsztatowa.
- Bezpośrednie działania z producentami z branży Automotiv przy promocji oferty produktowej.
- Planowanie, realizacja i egzekucja oraz raportowanie działań marketingowych (sklep internetowy, sieć sklepów stacjonarnych)
- Minimum 2 lata pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z marketingiem detalicznym (sklep internetowy lub / i sklepy stacjonarne) - warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy, w obszarze generującym ponad 10 mln obrotu rocznie - warunek konieczny.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - minimalnie poziom B2
- Znajomości narzędzi marketingu online (np. Google Analytics, GetResponse lub podobne)
- Umiejętności tworzenia tekstów marketingowych
- Umiejętności analitycznych - wyciąganie wniosków, śledzenie konwersji, testy A/B
- Znajomości aktualnych trendów marketingu internetowego i obszaru e-commerce
- Umiejętności współpracy w zespole oraz z agencjami
- Ambitnego podejścia do wyznaczanych celów
- Pracę przy interesujących projektach marketingowych w dużej polskiej firmie, funkcjonującej z sukcesami na 14 rynkach europejskich
- Bezpośredni wpływ na rozwój strategii marketingowej w kanale Omnichannel
- Dogodną lokalizację w Galerii Młociny, opcjonalnie praca zdalna
- Dużą samodzielność w działaniu
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę bądź kontraktu B2B
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia