CAVATINA GW Sp. z o.o. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w realizacji projektów nieruchomościowych. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina GW zlokalizowane są w siedmiu kluczowych z punktu widzenia rynku biurowego miastach Polski. Nasze budynki to między innymi: kompleks biurowców w Krakowie – Equal Business Park A, B, C i D, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie, Palio A w Gdańsku. Dołącz do pracowników grupy kapitałowej CAVATINA , jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Cel stanowiska: efektywne zarządzanie kilkuosobowym działem kontrolingu w grupie kapitałowej. Odpowiedzialność za procesy związane z kontrolingiem bieżącej działalności, dokonywanie niezbędnych analiz finansowych, realizacji budżetu, a także planowanie finansowe.
- Udział w tworzeniu i kontrola realizacji planów finansowych Grupy Cavatina
- Planowanie strategiczne oraz krótkoterminowe prognozowanie we współpracy z jednostkami tworzącymi Grupę Kapitałową
- Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych, rekomendacja w zakresie optymalizacji procesów i kosztów oraz efektywnych rozwiązań,
- Sporządzanie analiz, raportów, prognoz cash flow związanych z bieżącą działalnością Grupy,
- Zarządzanie procesem pozyskania finansowania bankowego
- Organizacja i zarządzanie procesem emisji obligacji korporacyjnych
- Udział w projektach wewnętrznych i grupowych w zakresie finansów w tym wspieranie projektów kontroli wewnętrznej,
- Przygotowanie analiz finansowych wraz z rekomendacją efektywnych rozwiązań
- Organizacja i optymalizacja procesów i narzędzi z obszaru kontrolingu oraz raportowania
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników.
- Bezpośrednia Współpraca z Działem Księgowości
- Współpraca z Zarządem i Dyrektorem Finansowym, innymi działami.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (zarządzanie, finanse, rachunkowość)
- Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale finansów lub kontrolingu
- Znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
- Mile widziane doświadczenie w pracy z konsolidacją danych i sprawozdań,
- Doświadczenie w rozliczaniu budżetów i raportowaniu do zarządu
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność identyfikacji niezgodności, trafne formułowanie rozwiązań
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zaawansowana znajomość MS Excel (znajomość VBA mile wdziana)
- Motywacja do ciągłego rozwoju oraz angażowania się w ambitne projekty
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie sektora nieruchomości komercyjnych
- zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.