Opis firmy
Czy wiesz, że według niektórych źródeł nawet 30% wyprodukowanej na świecie energii elektrycznej spożytkowuje się na schłodzenie otoczenia ludzi lub produktów? Nam pokazuje to, w jak ważnej i niedocenianej jeszcze branży funkcjonujemy od prawie 35 lat. Mamy to szczęście, że nasz Zespół inżynierów (i nie tylko) rozumie konsekwencje tego stanu rzeczy zarówno dla świata, jak i dla użytkowników urządzeń, które dystrybuujemy. Dlatego pracujemy z liderami rynku, którzy rozumieją, że ludzie nie zrezygnują z chłodzenia i ogrzewania, ale wspólnie możemy optymalizować ich zużycie i produkcje.
Elektronika S.A. powstała w roku 1989 i od samego początku była Spółką Akcyjną. Tak jak partnerstwo i jakość, które od początku są kluczowymi dla jej działania wartościami, tak działanie zespołowe i wzajemne zaufanie są kierunkami i ambicją rozwoju organizacji.
Zakres obowiązków
- Współuczestniczenie w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji marek i grup produktowych
- Zarządzanie i współpraca z agencjami zewnętrznymi
- Wsparcie bieżące kanału B2B (m in. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leadowych itp.)
- Organizacja i nadzór nad udziałem w targach branżowych
- Koordynacja realizacji zadań operacyjnych online i offline zgodnie z celami strategicznymi i taktycznymi
- Realizowanie i koordynacja działań rozwijających social media
- Bezpośrednia współpraca z producentami, pracownikami oraz klientami
- Planowanie i koordynacja szkoleń i spotkań dla klientów
- Planowanie, kontrolowanie przebiegu i rozliczanie projektów marketingowych
- Koordynacja prowadzonych szkoleń w tym video, webinariów i e-learningu
- Planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych
- Tworzenie i rozliczanie budżetów rocznych
Nasze wymagania
Rozumiemy, że niemożliwe jest bycie ekspertem we wszystkich wymienionych poniżej obszarach. Chcemy podkreślić, że szukamy osoby, która ma szeroką wiedzę na temat marketingu, ale pozostając ekspertem w konkretnej dziedzinie i w jej ramach pracując operacyjne, będzie partnerem w codziennej pracy dla pozostałych Członków Zespołu.
- Doświadczenie w marketingu B2B produktów technicznych lub inżynieryjnych oraz znajomość specyfiki rynku (co najmniej 5 lat doświadczenia)
- Przynajmniej podstawowa świadomość 360 st. zagadnień z obszarów marketingu i umiejętne łączenie ich do planowania projektów i koncepcji
- Umiejętność stawiania celów i mierzenia skuteczności działań
- Umiejętność budowania strategii marketingowych
- Sumienność i niezłomność w realizacji zadań
- Znajomość narzędzi i umiejętności zdobywania danych do analizy
- Umiejętność prowadzenia/ zarządzania projektami
- Umiejętność oceny i priorytetyzowania zadań w ramach ograniczonych zasobów
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania
- Znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel)
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
- Pakiet Sportowy
- Komfortowe biuro z dostępem do sali konferencyjnej
- Indywidualne miejsce parkingowe
- Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach
Poznaj
Elektronika Spółka Akcyjna
Poznaj Elektronikę
Elektronika SA – to budowany od ponad 30 lat zespół inżynierów, techników, logistyków, księgowych, magazynierów … To 8 oddziałów, 8 solidnie zaopatrzonych magazynów w Polsce oraz 5 – w Ukrainie. Handel hurtowy i detaliczny urządzeniami i akcesoriami dla chłodnictwa, klimatyzacji, pomp ciepła i wody lodowej. To również instalacje HVACR - „szyte na miarę” na miarę potrzeb i czasów.