FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Kierownik magazynu logistyka kontraktowa
Miejsce pracy: Słubice
- Nr ref.: LCM/04/2017
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny.
Jesteśmy otwarci na również na kandydatów z doświadczeniem, którzy rozważyliby relokację.
Osoba, która dołączy do zespołu będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksowe zarządzanie procesami magazynowania
- Sprawna implementacja i optymalizacja procesów przepływu dóbr z zachowaniem standardów i wytycznych jakościowych
Obowiązki szczegółowe:
- Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami
- Nadzorowanie sprawnego działania Centrum Magazynowego, realizacja zamówień
- Organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu - sprawne delegowanie, rozliczanie zadań, dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Zarządzanie grupą do 100 osób
- Analiza i usprawnianie procesów przepływu dóbr oraz dokumentacji - wdrażanie optymalizacji procesowych i kosztowych
- Bieżąca analiza operacyjna procesów
- Analiza efektywności i uaktualnienie standardów dla realizowanych zadań i wdrażanych procedur
- Opracowanie i nadzorowanie wdrażania polityki jakości
- Nadzorowanie procesów pod kątem (wskaźników KPI)
- Monitorowanie i realizacja celów budżetowych i jakościowych
- Wdrożenie i monitorowanie polityki bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia
- Wdrażanie i monitorowanie polityki środowiskowej firmy z uwzględnieniem przetwarzania i sortowania odpadów
- Profesjonalizm i promowanie dobrego wizerunku firmy
- Przestrzeganie wszystkich korporacyjnych dodatkowych procedur prawnych i praktyk postępowania
- Budowanie i wzmocnienie tożsamości organizacji (kultura, polityka i kodeks dobrych praktyk)
- Raportowanie wewnętrzne i w kierunku obsługiwanych Kontrahentów - (j. angielski lub j. niemiecki)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - logistyka
- Minimum 2-3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
- Znajomość programów - środowisko IT, systemy ERP, Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - język wykorzystywany w codziennej komunikacji procesów biznesowych
- Ugruntowana znajomość zagadnień branżowych - organizacja łańcucha dostaw, logistyka kontraktowa
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i zdolności przywódcze
- Analityczne myślenie, samodzielność, umiejętności związane z planowaniem i delegowaniem zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
Oferujemy:
- Stabilną i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji
- Tworzenie i realizację procesów SCM dla liderów rynkowych
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
- Prywatne ubezpieczenie medyczne i pakiet socjalny