Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego klienta, lidera produkcji i dystrybucji żywności z różnych zakątków świata, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Magazynu i Logistyki
Miejsce pracy: Błonie
Obowiązki:
- planowanie zasobów i organizacja pracy magazynu, zespołu magazynowego oraz biura, w tym także działu obsługi klienta i logistyki
- kontrola danych w systemie WMS i HERMES oraz operacji wykonywanych przez podległy zespół w obydwu systemach firmy
- aktywna współpraca ze sprzedażą, koordynacja i nadzór nad realizacją zadań wykonywanych w całym obiekcie
- czuwanie nad jakością procesów i poprawności składowania
- współtworzenie oraz realizacja założeń budżetowych i wskaźników KPI
- nadzorowanie rozliczeń z podwykonawcami
- inicjowanie zmian, usprawnień, prowadzenie projektów o małej lokalnej skali
- współudział w planowaniu i realizacji transportu, terminowe przygotowywanie towaru do wysyłki.
- zarządzanie obiektem zgodnie z umową najmu, kontakt z serwisantami magazynu, realizacja postanowień umowy
- planowanie, uruchamianie i koordynowanie zleceń produkcyjnych w zakresie aktywności magazynu
- dbanie o powierzone mienie i przestrzeganie przepisów prawa i BHP, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
- wyznaczanie i rozliczanie celów w dziale, uczestnictwo w projektach rozwojowych
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w branży FMCG
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość gospodarki oraz procesów magazynowych
- doświadczenie w zakresie zarządzania podległym zespołem
- znajomość systemy WMS, HERMES
Oferta:
- atrakcyjne, konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia i posiadanych kompetencji
- znaczący wpływ na rozwój nowo powstającego obiektu magazynowego
- niezbędne narzędzia pracy do efektywnego wykonywania obowiązków
- prywatna opieka medyczna