OLSA Poland sp. z o.o. należy do OLSA GROUP – lidera produkcji lamp samochodowych który zatrudnia około 3500 pracowników i posiada Zakłady Produkcyjne we Włoszech, Brazylii, Meksyku, Chinach i Polsce.
Zakład Produkcyjny w Kostrzynie nad Odrą jest największym Zakładem z całej Grupy i zatrudnia obecnie około 1500 pracowników, a jego klientami są renomowane firmy branży automotiv.
Więcej informacji na temat firmy na stronie: www.olsagroup.com
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
Współtworzenie i realizacja strategii łańcucha dostaw,
-
Zarządzanie procesami magazynowymi, poprzez planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
-
Wdrażanie usprawnień w procesie magazynowania, mających na celu optymalizację procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowej,
-
Zarządzanie podległymi pracownikami- magazynu, obsługa klienta, planowania produkcji oraz zaopatrzenia – ok. 250 osób,
-
Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż.,
-
Zapewnienie sprawnej współpracy z procesami powiązanymi m.in. produkcji, jakości, finansowo- księgowym,
-
Stosowanie i udoskonalanie systemu zarządzania jakością ISO,
-
Utrzymywanie i rozwój relacji ze strategicznymi klientami,
-
Zarządzanie procesami logistycznymi (zaopatrzenie, magazyn, transport) w sposób zapewniający optymalizację i właściwe wykorzystania zasobów,
-
Analiza i optymalizacja kosztów, w tym kosztów transportu,
-
Uczestnictwo w planowaniu budżetu oraz jego realizacji.
-
Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku Logistyka lub pokrewne,
-
Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie operacyjnego zarządzania procesami magazynowymi i zarządzania personelem,
-
Doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania i optymalizacji procesów logistycznych,
-
Predyspozycje kierownicze, umiejętność z zakresu zarządzania oraz motywowania podległego zespołu,
-
Biegła znajomość obsługi komputera, znajomość systemów IT wspomagających procesy logistyczne, systemów SAP,
-
Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie,
-
Umiejętność koordynowania jednocześnie wielu procesów i projektów oraz ustalania priorytetów.