JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą.
Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.
Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego i rusztowań.
Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Pozytywne referencje świadczą o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do realizowanych projektów
Kierownik kontraktu
Miejsce pracy: woj.
dolnośląskie
Opis stanowiska:
- Zarządzanie działem technicznym odpowiadającym za realizację inwestycji z zamówień publicznych oraz aktywne uczestnictwo w procesie pozyskania projektów
- Odpowiedzialność za budżet, harmonogram oraz jakość realizowanych inwestycji przez spółkę oraz cykliczne raportowanie do Zarządu
- Reprezentowanie Spółki przed Inwestorami i osobami przez niego wskazanymi oraz przedstawicielami właściwych urzędów podczas realizacji całego kontraktu
- Nadzór nad kontraktami budowlanymi, kontrola techniczna, organizacyjna
- Aktywne poszukiwanie optymalizacji umożliwiających redukcję kosztów realizacji projektu
- Koordynacja projektów od koncepcji projektowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i rozliczenie inwestycji
- Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych w trakcie trwania oraz zakończenia prac budowlanych
- Poszukiwanie i dobór podwykonawców, dostawców materiałów i usług ukierunkowane na osiągnięcie najlepszego wyniku finansowego i jakości kontraktu
- Negocjowanie umów z Podwykonawcami oraz kontrola przestrzegania ich zapisów wraz z rozliczaniem dostawców towarów i usług
- Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)
- Warunek konieczny doświadczenie na tożsamym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy inwestycjach z zamówień publicznych
- Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych
- Doświadczenie w procesie wyceny i realizacji prac budowlanych
- Umiejętność planowania i koordynowania zasobów ludzkich, rzeczowych i finansowych w trakcie całego procesu realizacji inwestycji
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku inwestorów, dostawców materiałów i usług budowlanych
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, negocjacyjne oraz organizacyjne
- Odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
- Gotowość do odbywania podróży służbowych (Polska)
Oferujemy:
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie budowlanej
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, m.in. służbowy samochód, telefon i laptop