Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Asystent Kierownika Kontraktu
Ełk
Numer referencyjny:
WZ/IR/109/04/21
WZ/IR/109/04/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna na nadzór i zarządzanie projektem: Prace na linii E 75 na odcinku Białystok - Suwałki - Trakiszki (granica państwa), etap I odcinek Białystok - Ełk.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane,
- udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne,
- 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych oraz 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.