PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa-Radom z zastrzeżeniem, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie kontraktem inwestycyjnym na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka – Radom (LOT C, D, E).
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane,
- udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
- wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne,
- 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, w tym 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.