Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:
Kierownik Kontraktu (zespół 2/3/1)
Miejsce pracy: Ełk
Numer referencyjny: WZ/IR/102/02/24
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za kierowanie i nadzorowanie realizacji kontraktu na roboty budowlane w ramach projektu: Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Giżycko wraz z elektryfikacją.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane,
- udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne,
- 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych oraz 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.