PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji Region Technologiczny poszukuje osób na stanowisko:
Kierownik kontraktu w zespole projektu unijnego ds. projektu, dostawy i instalacji elementów prezentacji dynamicznej informacji pasażerskiej oraz systemu monitoringu wizyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na dworcach, stacjach i przystankach kolejowych
Miejsce pracy: Warszawa, Białystok lub Lublin, z zastrzeżeniem, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie kontraktem inwestycyjnym „Projekt, dostawa i instalacja elementów prezentacji dynamicznej informacji pasażerskiej oraz systemu monitoringu wizyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na dworcach, stacjach i przystankach kolejowych”.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie
- z otrzymanym pełnomocnictwem,
- udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
- współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera
- w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane w specjalnościach: elektronika, elektrotechnika, telekomunikacja, automatyka, informatyka lub pokrewne),
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych (preferowane doświadczenie w budowaniu systemów dynamicznej informacji pasażerskiej, systemów telewizji przemysłowej, sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, systemów sterowania ruchem itp.),
- dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project,
- znajomość Prawa budowlanego i ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność podejmowania decyzji, współpracy, negocjowania, kierowania zespołem, zarządzania projektami i procesami,
- sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków.
Mile widziane kwalifikacje:
- 1 rok doświadczenia w realizacji kontraktów obejmujących budowę systemów dynamicznej informacji pasażerskiej, systemów telewizji przemysłowej, sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, systemów sterowania ruchem itp.,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub elektroenergetycznej, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- znajomość AutoCAD.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.