PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji Region Zachodni w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik Kontraktu w zespole kontraktu unijnego pn. „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa –Poznań - pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”
Miejsce pracy: Poznań z zastrzeżeniem, że osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją umów przyłączeniowych do sieci energetycznej (zarówno w zakresie zasilania sieci trakcyjnej jak i pozostałych odbiorów nietrakcyjnych) przewidzianych w ramach projektu unijnego pn: „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań - pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz”, w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych w obszarze: LCS Łowicz (odcinek Sochaczew - Żychlin), LCS Kutno (odcinek Żychlin –Barłogi), LCS Konin (odcinek Barłogi – Swarzędz).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad wykonaniem umów przyłączeniowych do sieci elektroenergetycznej na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
- udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych,
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego umów w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji,
- udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji,
- uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji, w szczególności w branży elektroenergetycznej i sieci trakcyjnej,
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Wymagane kwalifikacje:
- minimum 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych,
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w specjalności, elektroenergetyka, energetyka),
- znajomość MS Office i MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy Prawo zamówień publicznych,
- mile widziane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą -Prawo budowlane,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z firmami zewnętrznymi,
- umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów, asertywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.