PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Kontraktu ds. przygotowania inwestycji
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie projektów i zadań w wyznaczonym obszarze;
- koordynowanie pracy zespołu projektowego oraz współpraca z innymi komórkami w zakresie realizacji projektów;
- monitorowanie i raportowanie przebiegu projektów i wyznaczonych zadań;
- zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych projektów;
- reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem;
- udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu;
- opracowanie projektów uchwał i wniosków dotyczących kontraktu oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych;
- sporządzanie harmonogramów przetargów, nakładów i realizacji prac przedprojektowych i projektowych oraz harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego;
- weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu;
- współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu;
- uzgadnianie dokumentów dotyczących płatności dla Wykonawcy;
- opracowanie porozumień z jednostkami zewnętrznymi oraz opiniowanie dokumentacji obcych inwestorów;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, w tym min. 1 rok w zarządzaniu zespołem.
- dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project,
- znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
- umiejętność podejmowania decyzji, współpracy, negocjowania, kierowania zespołem, zarządzania projektami i procesami,
- sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, dyspozycyjność,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne,
- znajomość AutoCAD,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą - Prawo budowlane.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.