Kierownik Komunikacji Wewnętrznej [rekrutacja online]
Praca na zastępstwo
Miejsce pracy: Pieńków
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Współtworzenie, wdrażanie i monitorowanie efektywnej strategii komunikacji wewnętrznej spójnej ze strategią Adamed Pharma i opartej o wartości firmowe, empowerment i founders mentality,
- Wspieranie wszystkich obszarów biznesowych w zakresie komunikacji wewnętrznej,
- Tworzenie i nadzór nad realizacją kompleksowych planów komunikacyjnych oraz kompleksowych kampanii komunikacyjnych na rzecz programów i projektów skierowanych do pracowników,
- Rozwój, wdrażanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej (Intranet, komunikatory, meiling, materiały korporacyjne, etc.),
- Zarządzanie i realizacja wewnętrznych działań komunikacyjnych i programów budujących wizerunek pracodawcy i marki wśród pracowników,
- Zarządzanie organizacja i komunikacja wydarzeń ogólnofirmowych (opracowywanie koncepcji, scenariuszy oraz realizacja wydarzeń firmowych takich jak spotkania cykliczne sprzedażowe, spotkania dla menedżerów, spotkania dla pracowników, festiwal wartości, dni wolontariatu, etc.),
- Koordynowanie prac związanych z korporacyjnym magazynem-Innowacja (Przygotowywanie i redagowanie magazynu, organizacja druku i dystrybucji magazynu do pracowników w formie papierowej i online),
- Prowadzenie projektów w tym między-obszarowych.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5-letie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji wewnętrznej w roli menedżerskiej,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów PR i budowaniu strategii komunikacji,
- Doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym digitalowych),
- Doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów biznesowych popartego sukcesami,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (PR, komunikacja, dziennikarstwo, filologia, marketing lub pokrewne),
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego, „lekkie pióro”,
- Znajomość technik, narzędzi komunikacyjnych, mediów społecznościowych i mediów cyfrowych,
- Doświadczenie w tworzeniu biuletynów firmowych, prowadzeniu intranetu, organizacji eventów firmowych,
- Umiejętności analitycznego myślenia, przetwarzania i oceny informacji oraz budowania rekomendacji,
- Umiejętności prezentacyjne, kreatywność, inicjatywa i dynamizm w działaniu,
- Chęć uczenia się i zdobywania doświadczenia poprzez realizację zadań i projektów,
- Dobra organizacji pracy i umiejętność współpracy w zespole,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice ze szczególnym naciskiem na Poweroint,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość rosyjskiego, hiszpańskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem).