Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Customer Relations Coordinator

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we are updated with potential new projects. This will...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

Orange Polska S.A.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
228 dni temu
Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
  1. #Projekty
  2. #customer experience
  3. #strategia
  4. #B2C
  5. #doświadczenia klienta
Oczekiwania
  • Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
  • Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
  • Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
  • Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
  • Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
  • Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Zespół
Lider w akcji
Społeczność liderów w Orange to jeden zespół połączony wspólnymi celami i wartościami. Zapoznaj się z nimi zanim złożysz aplikację.
Twoja rola
  • Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów.
  • Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów
    i innych danych.
  • Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową.
  • Inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey oraz budujących pozytywne doświadczenia Klientów Orange.
  • Raportowanie zarządcze.
  • Dostarczanie benchmarków w zakresie badań jakościowych i ilościowych.
  • Współpraca międzynarodowa z obszarami Customer Experience.
Twój rozwój
  • Szkolenia menedżerskie.
  • Programy rozwojowe.
  • Rekrutacje wewnętrzne.
Usługi / produkty do sprzedaży
  • Abonament
  • Internet
  • Akcesoria
  • Pakiety
  • Telewizja
  • Oferta na kartę
  • Usługi dodatkowe
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
  • proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • konkursy sprzedażowe,
  • szkolenia menedżerskie, produktowe oraz sprzedażowe,
  • programy rozwojowe,
  • inicjatywy dobroczynne,
  • platforma do nauki języków obcych,
  • bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Elastyczność:
  • praca zgodnie z grafikiem,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • nowoczesny salon sprzedaży.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
 

Poznaj

Orange

Dlaczego warto wybrać Orange?

Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.

Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po  szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.

Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.

Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.

Proces rekrutacji w Orange

Krok Aplikuj!
Krok Spotkajmy się!
Krok Witaj w Orange!

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Customer Relations Coordinator

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we are updated with potential new projects. This will...